image3

Vastgoedbheer

Professioneel woningbeheer

365makelaardij maakt een duidelijk verschil door onze unieke eerstelijns beheerdiensten via een eigen beheermaatschappij 365Beheer aan te bieden.

Emiel
Vragen over onze diensten? Laat het ons zeker weten. Neem contact op

Woningbeheer voor een aangename prijs

Voor particuliere eigenaren met één woning of voor institutionele beleggers, projectontwikkelaars en woningcorporaties met een royale woningportefeuille bieden zijn wij een totaaloplossing in het vastgoedbeheer.

Je kiest uit een modulaire opbouw in beheerdiensten waardoor je altijd de regie houdt. Betrokkenheid, continu contact samen met vooruitstrevende online managementsystemen en aangename tarieven maken het verschil.

Nathan Selbach

Persoonlijk contact en een online inzage

Wij stellen ons op als een proactieve beheerder, denken mee en adviseren. Elke verhuurder heeft één vaste contactpersoon binnen onze organisatie om de betrokkenheid en slagvaardigheid te waarborgen. Wij zijn als beheerder 24/7 bereikbaar en tevens heb je altijd online inzage in de gehele huuradministratie. Met onze modulaire beheerabonnementen richten wij ons specifiek op de basis beheerbehoefte, die worden ondersteund door beproefde en slimme ICT managementsystemen. Hierdoor houden wij onze beheertarieven zeer aangenaam en bieden wij u een laagste prijsgarantie.

Vastgoedbeheer

Financieel Beheer

Financiële zekerheid en overzicht in uw administratieve verplichtingen
Wij voeren jouw administratie en rapporteren u daarover zodat u een financieel verantwoord beheer kunt voeren.

Aanspreekpunt huurders
365makelaardij is het eerste aanspreekpunt voor huurders aangaande alle verzoeken rondom administratieve zaken.

24/7 bereikbaar
Onze kracht is de non-stop aandacht, het gehele jaar door. 24 uur per dag, 7 dagen per week zijn wij bereikbaar.

Huurontvangsten
StartHousing zorgt voor de inning van de verschuldigde huur & servicekosten middels automatische incasso. De gewenste jaarlijkse huurverhogingen voeren wij door.

Huurovereenkomst wijzigingen
Tijdens de verhuurperiode kunnen aanpassingen van administratieve aard gewenst zijn. Wij verzorgen de juiste afhandeling van bijvoorbeeld wijzigingen in huurovereenkomsten.

Minimale wanbetaling
Wij bewaken en signaleren eventuele betalingsachterstanden. Door een secuur debiteurenbeheer kunnen wij snel en proactief handelen en natuurlijk in overleg. Indien nodig zorgen wij dat de juiste rechtsmaatregelen genomen worden.

Rendabele huurinkomsten
Wij adviseren over marktconforme huurprijzen en bij dreigende leegstand coördineren wij in overleg de best passende maatregelen.

Waarborg administratie
Deze garantiebetaling beheren wij en we dragen zorg voor de verrekening met vertrekkende huurders met behulp van de opgestelde inspectierapporten.

Financieel overzicht
Maandelijks verstrekken wij een helder huuroverzicht, die een gedetailleerd overzicht van de gedane uitgaven en de ingekomen huurpenningen en een overzicht van de eventuele huurachterstanden bevat.

Servicekosten administratie
De leveringen en diensten benoemd in de huurovereenkomst dienen jaarlijks verrekend te worden. Wij verzorgen de ‘afrekening servicekosten’ en stellen het nieuwe voorstel op.

Juridische back-up

 

Vastgoedbeheer

Technisch beheer

De gehele coördinatie van klein tot groot onderhoud.

Continu onderhoud

24/7 bereikbaar

Eigen technische dienst

Kostenbesparing op elke klus

Scan lopende leverancierscontracten

Verzekeringen

Toezicht

Inkoop archief

Deel deze pagina